FAQ - pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

- Zamówienie można złożyć przez sklep, wysyłając je na nasz adres e-mail (sklep@supertoner.pl), poprzez nasz Live Chat (w prawym dolnym rogu) lub telefonicznie (dzwoniąc na numer: stacjonarny- 71 79 87 353, komórkowy - 500 035 756).

 

2. Kiedy mogę spodziewać się zakupionego towaru?

- Zamówienia złożone do godziny 15:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia (chyba że produkt posiada status inny niż "Dostępny"), zamówienia złożone po godzinie 15:00 wychodzą od nas w kolejnym dniu roboczym. Zamówienia kurierem DPD lub GLS powinny być u Państwa już następnego dnia od wysyłki, zamówienia do paczkomatu InPost doręczone zostaną do 2 dni roboczych. Więcej informacji można znaleźć klikając w link: https://www.supertoner.pl/webpage/dostawa-i-platnosc.html

 

3. Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę być zarejestrowanym użytkownikiem?

- Nie, zakupów można dokonać bez rejestracji na naszej stronie jednakże rejestracja jest korzystna w związku z dokładną kontrolą zamówienia oraz rabatami które dzięki niej można uzyskać.

 

4. Jak naliczyć rabat?

- Aby uzyskać rabat należy być zarejestrowanym użytkownikiem, wystarczy się zalogować po wejściu na stronę i dodać produkt do koszyka, rabat naliczy się automatycznie. Więcej dokładnych szczegółów odnośnie rabatów pod linkiem: https://www.supertoner.pl/webpage/rabaty.html

 

5. Jak znaleźć mój produkt?

- Aby odszukać swój produkt należy znać dokładny model drukarki lub kod OEM samego tonera. Wystarczy wpisać model drukarki lub kod tonera w polu wyszukiwania (prawy górny róg strony z lupką) lub na stronie głównej wybrać: producent drukarki -> typ drukarki -> model drukarki. Jeśli jednak nie uda znaleźć się danego produktu zapraszamy do kontaktu, na pewno pomożemy.

 

6. Czy wystawiacie faktury VAT?

- Tak, wystarczy przy składaniu zamówienia w okienku "dane płatnika" zaznaczyć "firma", podać wszystkie wymagane dane (pamiętając o nr. NIP). Jeśli zamówienie składane jest mailowo lub przez nasz Live Chat należy również pamiętać o podaniu wszystkich niezbędnych danych do faktury.

 

7. Czy mogę dokonać zakupu w siedzibie firmy we Wrocławiu?

- Oczywiście, zapraszamy pod adres: Krzemieniecka 46D, 54-613 Wrocław. Przed wizytą najlepiej skontaktować się w celu sprawdzenia czy dany toner na pewno jest na półce.

 

8. Czy jako Instytucja Państwowa możemy otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

- Tak, wystarczy złożyć zamówienie przez sklep lub mailowo (na adres sklep@supertoner.pl) ze swojego maila służbowego, wtedy otrzymacie Państwo 14 dniowy termin płatności.

 

9. Który toner zamówić jeśli na drukarce pojawia mi się tylko jedna litera (CMYK)?

- Każda litera odpowiada danemu kolorowi: C - Cyan/Błękitny (Niebieski); M - Magenta/Purpurowy (Czerwony); Y - Yellow/Żółty; K - Black/Czarny.

 

10. Zamówiłem błędny toner, co teraz?

- W przypadku błędu w zamówieniu zapraszamy do kontaktu (mail, telefon lub Live Chat), załatwimy sprawę możliwie jak najszybciej aby brak tonera nie wstrzymywał Państwa pracy.

 

11. Toner nie działa, co robić?

- W przypadku reklamacji prosimy o możliwe jak najszybszy kontakt (mail, telefon lub Live Chat), nasz zespół ekspertów postara się jak najszybciej rozwiązać problem lub wymienić toner na wolny od wad.

 

12. Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

- Zazwyczaj reklamacje rozpatrujemy zaraz po zgłoszeniu aby już w 24h od poinformowania nas mogli Państwo korzystać z prawidłowo działających tonerów, jeśli jednak jest to uszkodzenie mechaniczne (nie z Państwa winy) po zużyciu 20% zawartości prochu, toner uszkodzony odbieramy na nasz koszt, naprawiamy i odsyłamy do klienta.

 

13. Co jeśli dostarczona przez kuriera przesyłka jest widocznie uszkodzona?

- W takim wypadku prosimy o kontakt, oczywiście jeśli toner okaże się wadliwy wyślemy do Państwa nowy nieuszkodzony produkt.