Reklamacja





Mamy Państwu do zaoferowania unikalne w skali kraju warunki gwarancji.




      Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie podlega 24-ero miesięcznej gwarancji od dnia wystawienia dla niego dokumentu sprzedaży. W tym czasie, w przypadku wystąpienia usterki w działaniu zakupionego u nas produktu sklep Supertoner.pl zobowiązuje się do odebrania wadliwego produktu kurierem na swój koszt w terminie ustalonym przez Klienta oraz naprawę lub natychmiastową wymianę na nowy i odesłania go z powrotem również na swój koszt. Decyzję o wymianie produktu na nowy lub próbie przez nas jego naprawy podejmuje nasz pracownik po otrzymaniu informacji na czym polega jego usterka. Reklamację należy złożyć telefonicznie pod numerem telefonu 71 798 73 53 lub 500 035 756 albo mailowo na adres: sklep@supertoner.pl .

Sprawny produkt do 48 godzin od czasu zgłoszenia usterki !


Mogą Państwo również wypełnić protokół reklamacyjny, który następnie należy do nas przesłać: Protokół reklamacyjny
.

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o przygotowanie:
- dokładnego modelu urządzenia do którego wkładany jest nasz toner
- skan (należy wysłać na adres: sklep@supertoner.pl ) lub zdjęcie w formie MMS (należy wysłać na nr: 500 035 756) wydruku (o ile reklamowana jest jakość wydruku)
- kod błędu wyświetlany na urządzeniu